A webshopunkon leadott megrendelését díjmentesen átveheti üzletünkben a 3532 Miskolc, Andrássy út 7 szám alatt. Üzletünk nyitvatartása a következő:
Hétfő-Csütörtök: 7:30 - 16:30
Péntek: 7:30 - 15:00
Boltunkban készpénzzel és bankkártyával tudja kiegyenlíteni a rendelés végösszegét.
Magyarország területén a webáruházunkban megrendelt termékeket a GLS futárszolgálat munkatársai szállítják házhoz. A kiszállítás munkanapokon 8 és 17 óra között történik, ezért azt ajánljuk, hogy olyan címre kérje a szállítást, ahol ebben az időszakban biztosan tartózkodik valaki, aki át tudja venni a csomagot.
Szállítási díjaink bruttó 15.000 Forint alatt a GLS szolgáltatását választva bruttó 1.450 Forintba, az MPL futárszolgálat esetén 1990 Forintba kerülnek Magyarország területén belül. Ettől nagyobb összegű megrendelés esetében pedig díjmentes. Utánvétes csomagnál bruttó 400 Ft kezelési költséget számolunk fel.
Szállítási díjak | |
Rendelés értéke 15.000 Ft alatt, GLS futárszolgálat esetén | 1.450Ft |
Rendelés értéke 15.000 Ft alatt MPL futárszolgálat esetén | 1.990 Ft |
Rendelés értéke 15.000 Ft felett | 0 Ft |
Utánvét díja | 400 Ft |
Ha a rendelés leadásánál utánvétes fizetési módot választott, a rendelés leadását követően összeállítjuk a csomagot. Előreutalásos fizetési mód esetén azután, hogy kifizette a termékeket, összeállítjuk megrendelését.
A munkanapokon 12 óráig leadott megrendeléseket még aznap átadjuk a futárszolgálatnak, amennyiben a rendelésen szereplő termékek készletről elérhetőek és a GLS futárszolgálatot választotta szállítási módként. A GLS a következő munkanapon próbálja meg kézbesíteni a csomagot. Ha bármi probléma merülne fel a megrendelés feladásával kapcsolatban, akkor telefonon, vagy e-mailen felvesszük Önnel a kapcsolatot.
Egy értesítő e-mailt küldünk arról, hogy a csomagját a futárszolgálatnak átadtuk, vagyis a csomag szállítás alatt van. Az e-mail megérkezését követő 24 órán belül várható a házhoz szállítás.
MPL futárszolgálat választása esetén egy munkanappal hosszabb átfutással kell számolni.
Ha azt szeretné, hogy a megrendelését ne azonnal, hanem pl. a hónap végén, a szabadsága után stb. dolgozzuk fel, akkor ezt jelezze nekünk a rendelés során a Megjegyzés rovatban.
Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kiszállító előtt vegye szemügyre, és ha sérült, készítsen róla kárfelvételi jegyzőkönyvet a futárszolgálat munkatársával, vagy ne vegye át a csomagot és a probléma megoldása érdekében hívja ügyfélszolgálatunkat (+36 (46) 400-055). Reklamációt az esetleges sérülésekről az átvétel után jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban elfogadni!
A GLS futárszolgálat elérhetőségei címzettek részére munkanapokon 7.00 - 20.00 érhető el.
Telefon: (+36 29) 886 700 Mobil: (+36 20) 890-0660 E-mail: info@gls-hungary.com
MPL (Magyar Posta Logisztika) ügyfélszolgálat elérhetősége: 06-1-333-7777
Hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00
Csütörtökön 08:00-20:00 óráig.