Szállítási feltételek

Személyes átvétel üzletünkben

A webshopunkon leadott megrendelését díjmentesen átveheti üzletünkben a 3532 Miskolc, Andrássy út 7 szám alatt. Üzletünk nyitvatartása a következő:

Hétfő-Csütörtök: 7:30 - 16:30

Péntek: 7:30 - 15:00

Boltunkban készpénzzel és bankkártyával tudja kiegyenlíteni a rendelés végösszegét.

 

Házhozszállítás webáruházunkból

Magyarország területén a webáruházunkban megrendelt termékeket a GLS futárszolgálat munkatársai szállítják házhoz. A kiszállítás munkanapokon 8 és 17 óra között történik, ezért azt ajánljuk, hogy olyan címre kérje a szállítást, ahol ebben az időszakban biztosan tartózkodik valaki, aki át tudja venni a csomagot.

Szállítási díjaink bruttó 15.000 Forint alatt egységesen bruttó 1.190 Forintba kerülnek Magyarország területén belül. Ettől nagyobb összegű megrendelés esetében pedig díjmentes. Utánvétes csomag esetén bruttó 400 Ft kezelési költséget számolunk fel.

Szállítási díjak
Rendelés értéke 15.000 Ft alatt1.190 Ft
Rendelés értéke 15.000 Ft alatt + utánvétes fizetés1.590 Ft
Rendelés értéke 15.000 Ft felett0 Ft

Ha a rendelés leadásánál utánvétes fizetési módot választott, a rendelés leadását követően összeállítjuk a csomagot. Előreutalásos fizetési mód esetén azután, hogy kifizette a termékeket, összeállítjuk megrendelését.

A munkanapokon 12 óráig leadott megrendeléseket még aznap átadjuk a futárszolgálatnak, amennyiben a rendelésen szereplő termékek készletről elérhetőek. A GLS pedig a következő munkanapon próbálja meg kézbesíteni a csomagot. Ha bármi probléma merülne fel a megrendelés feladásával kapcsolatban, akkor telefonon, vagy e-mailen felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Egy értesítő e-mailt küldünk arról, hogy a csomagját a futárszolgálatnak átadtuk, vagyis a csomag szállítás alatt van. Az e-mail megérkezését követő 24 órán belül várható a házhoz szállítás.

Ha azt szeretné, hogy a megrendelését ne azonnal, hanem pl. a hónap végén, a szabadsága után stb. dolgozzuk fel, akkor ezt jelezze nekünk a rendelés során a Megjegyzés rovatban.

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kiszállító előtt vegye szemügyre, és ha sérült, készítsen róla kárfelvételi jegyzőkönyvet a futárszolgálat munkatársával, vagy ne vegye át a csomagot és a probléma megoldása érdekében hívja ügyfélszolgálatunkat (+36 (46) 400-055). Reklamációt az esetleges sérülésekről az átvétel után jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban elfogadni!

A GLS futárszolgálat elérhetőségei címzettek részére munkanapokon 7.00 - 20.00 érhető el.

Telefon: (+36 29) 886 700 Mobil: (+36 20) 890-0660 E-mail: info@gls-hungary.com

GLS csomagkövetés

A weboldal a felhasználói élmény fokozása érdekében sütiket (cookie) alkalmaz. Az oldal használatával Ön beleegyezik ezek használatába.