Amennyiben az áru átvételekor, vagy azt követően a számlán vagy szállítólevélen olvasható árumennyiséghez képest eltérő mennyiséget kapott (többet vagy kevesebbet), vagy olyan árut kapott, mely egyáltalán nem szerepel a számláján, úgy az eltérést weboldalunkon tudja bejelenteni a Visszatérítés és csere menüpontban található Mennyiségi reklamációs adatlap kitöltésével és elküldésével részünkre a számla kiállítását követő 2 munkanapon belül.
Cégünk telephelyén, személyesen átvett áruk esetén a távozást követően reklamációt nem fogadunk el, ezért kérjük, hogy az áru átvétele során, még mielőtt a telephelyet elhagyná, alaposan ellenőrizze a számlán vagy szállítólevélen szereplő, átvett áruk mennyiségét és minőségét!
Ügyfélszolgálatunkhoz beérkezett reklamációjával kapcsolatban a lehető leghamarabb visszajelzést küldünk Önnek. Reklamációja elbírálásának folyamatáról tájékoztatjuk a megadott elérhetőségei egyikén, vagy érdeklődni tud ügyfélszolgálatunkon (reklamacio@papirpont.hu). Pozitív elbírálás esetén (tehát a PAPÍR-PONT Kft. hibájából adódó eltérés esetén) azonnal rendezzük az eltérést az Önnel egyeztetett módon.
Amennyiben további kérdése merülne fel reklamációjával kapcsolatosan, úgy a reklamáció számára hivatkozva kérjük, forduljon ügyfélszolgálati kapcsolattartójához.
Mennyiségi reklamációs adatlap >>
Amennyiben az áru átvételekor sérülést vagy minőségi problémát tapasztal, úgy minőségi reklamációját a Minőségi reklamációs adatlap kitöltésével 48 órán belül tudja jelezni ügyfélszolgálatunk felé (reklamacio@papirpont.hu).
Cégünk telephelyén, személyesen átvett áruk esetén a távozást követően reklamációt nem fogadunk el, ezért kérjük, hogy az áru átvétele során, még mielőtt a telephelyet elhagyná, alaposan ellenőrizze a számlán vagy szállítólevélen szereplő, átvett áruk mennyiségét és minőségét!
A használat során meghibásodott termékeket szintén a Minőségi reklamációs adatlap kitöltésével kell jelezni a reklamációs ügyintézéssel foglalkozó kollégáknál (reklamacio@papirpont.hu).
A vásárló feladata eljuttatni a hibás terméket cégünkhöz. Amennyiben a jótállási jegyen a márkaszerviz a garancia kötelezettje, a hibás terméket nem a PAPIR-PONT Kft. részére, hanem az adott szervizbe kell eljuttatni.
Minőségi reklamációs adatlap >>
A fenti okokból bekövetkezett hibák esetén a javítás költsége a vásárlót terheli a garanciális időn belül is. Bármely termék tisztítása, karbantartása nem tartozik a garanciális feladatok közé.
A fogyasztónak minősülő vásárló a szerződéstől 14 naptári napon belül (beleértve a 14. naptári napot is) indokolás nélkül elállhat. Ennek módjáról a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezik. A fogyasztó az elállási jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A fogyasztó ezen jogát a jogszabályoknak megfelelően a termék megrendelése és az áruátvétele közti időben is gyakorolhatja. Az elállás joga a szaküzleteinkben történő személyes, illetve a partner pontjainkon történő átvétel esetén is gyakorolható, amennyiben a rendelés leadására weboldalunkon keresztül került sor. Ezen jogosultság tehát nem illeti meg abban az esetben, ha a szaküzletben személyesen vásárolta meg a terméket / termékeket.
A vásárló az Elállási/Felmondási nyilatkozatát elküldheti a reklamacio@papirpont.hu e-mail címre vagy postai úton a Papír-Pont Kft. 3532 Miskolc, Andrássy út 7 szám alatti címünkre.
A vásárlástól való elállásról bővebben az "ÁSZF/Tájékoztató a fogyasztó vevőt megillető elállási jogról" résznél olvashat.
Elállási/Felmondási nyilatkozat >>
Arra az esetre, ha tévedésből többet rendelt cégünktől, illetve ha viszonteladói partnereink esetében az árut nem kívánja, vagy nem tudja értékesíteni, az alábbi feltételekkel biztosítunk áru- visszavételi lehetőséget.
Visszáru igényt bejelentkezést követően az ügyfélszolgálati munkatársunk rögzíti azt és elbírálja, melyről tájékoztatást kap a megadott elérhetőségei egyikén.
A visszavásárlási igényt 3 munkanapon belül elbíráljuk és jóváhagyás esetén 10% kezelési költséget számítunk fel, amelyről az ügyfélszolgálat értesíti Önt.
Az elbírálást követően a visszáru cégünkhöz történő eljuttatásáról Önnek kell gondoskodnia 2 héten belül, melyhez az alábbi lehetőségek közül választhat:
A visszáru átvételét követően ügyfélszolgálatunk 2 munkanapon belül elkészíti a helyesbítő számlát, amelyen jóváírja a visszáru értékének kezelési költséggel csökkentett összegét.
Amennyiben 2 héten belül nem juttatja el a visszárut cégünkhöz, visszáru igényét töröljük a rendszerünkből, és újra kell kezdeni a folyamatot. Ennek elkerülése érdekében javasoljuk, hogy időben gondoskodjon a termékek visszajuttatásáról.
A visszáru-lehetőség az alábbi esetekre NEM vonatkozik:
A fent részletezett visszáruzással kapcsolatos eljárásunk célja, hogy minél gyorsabban, gördülékenyebben tudjuk vásárlóink igényeit kiszolgálni és az adminisztrációt (jóváírást) a lehető leggyorsabban elvégezni.