Visszatérítés és csere

Mennyiségi reklamációs ügyintézés

Amennyiben az áru átvételekor, vagy azt követően a számlán vagy szállítólevélen olvasható árumennyiséghez képest eltérő mennyiséget kapott (többet vagy kevesebbet), vagy olyan árut kapott, mely egyáltalán nem szerepel a számláján, úgy az eltérést weboldalunkon tudja bejelenteni a Visszatérítés és csere menüpontban található Mennyiségi reklamációs adatlap kitöltésével és elküldésével részünkre a számla kiállítását követő 2 munkanapon belül.

Cégünk telephelyén, személyesen átvett áruk esetén a távozást követően reklamációt nem fogadunk el, ezért kérjük, hogy az áru átvétele során, még mielőtt a telephelyet elhagyná, alaposan ellenőrizze a számlán vagy szállítólevélen szereplő, átvett áruk mennyiségét és minőségét!

Ügyfélszolgálatunkhoz beérkezett reklamációjával kapcsolatban a lehető leghamarabb visszajelzést küldünk Önnek. Reklamációja elbírálásának folyamatáról tájékoztatjuk a megadott elérhetőségei egyikén, vagy érdeklődni tud ügyfélszolgálatunkon (reklamacio@papirpont.hu). Pozitív elbírálás esetén (tehát a PAPÍR-PONT Kft. hibájából adódó eltérés esetén) azonnal rendezzük az eltérést az Önnel egyeztetett módon.

Amennyiben további kérdése merülne fel reklamációjával kapcsolatosan, úgy a reklamáció számára hivatkozva kérjük, forduljon ügyfélszolgálati kapcsolattartójához.

Mennyiségi reklamációs adatlap >>
 

Minőségi reklamációs és garanciális ügyintézés

Amennyiben az áru átvételekor sérülést vagy minőségi problémát tapasztal, úgy minőségi reklamációját a Minőségi reklamációs adatlap kitöltésével 48 órán belül tudja jelezni ügyfélszolgálatunk felé (reklamacio@papirpont.hu).

Cégünk telephelyén, személyesen átvett áruk esetén a távozást követően reklamációt nem fogadunk el, ezért kérjük, hogy az áru átvétele során, még mielőtt a telephelyet elhagyná, alaposan ellenőrizze a számlán vagy szállítólevélen szereplő, átvett áruk mennyiségét és minőségét!

A használat során meghibásodott termékeket szintén a Minőségi reklamációs adatlap kitöltésével kell jelezni a reklamációs ügyintézéssel foglalkozó kollégáknál (reklamacio@papirpont.hu).

A vásárló feladata eljuttatni a hibás terméket cégünkhöz. Amennyiben a jótállási jegyen a márkaszerviz a garancia kötelezettje, a hibás terméket nem a PAPIR-PONT Kft. részére, hanem az adott szervizbe kell eljuttatni.

Minőségi reklamációs adatlap >>

Garanciális igény érvényesítését kizáró okok:

  • a termék nem rendeltetésszerű használata, a termékspecifikációtól eltérő üzemeltetés,
  • szakszerűtlen karbantartás,
  • bármely, a hibát vagy annak okát előidéző beavatkozás vagy javítás, amelyet nem a jótállási jegyen feltüntetett szakszerviz végez el.

A fenti okokból bekövetkezett hibák esetén a javítás költsége a vásárlót terheli a garanciális időn belül is. Bármely termék tisztítása, karbantartása nem tartozik a garanciális feladatok közé.
 

Vásárlástól való elállás

A fogyasztónak minősülő vásárló a szerződéstől 14 naptári napon belül (beleértve a 14. naptári napot is) indokolás nélkül elállhat. Ennek módjáról a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló  45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezik. A fogyasztó az elállási jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A fogyasztó ezen jogát a jogszabályoknak megfelelően a termék megrendelése és az áruátvétele közti időben is gyakorolhatja. Az elállás joga a szaküzleteinkben történő személyes, illetve a partner pontjainkon történő átvétel esetén is gyakorolható, amennyiben a rendelés leadására weboldalunkon keresztül került sor. Ezen jogosultság tehát nem illeti meg abban az esetben, ha a szaküzletben személyesen vásárolta meg a terméket / termékeket. 
A vásárló az Elállási/Felmondási nyilatkozatát elküldheti a reklamacio@papirpont.hu e-mail címre vagy postai úton a Papír-Pont Kft. 3532 Miskolc, Andrássy út 7 szám alatti címünkre.

Elállási/Felmondási nyilatkozat >>

 

Visszárukezelés viszonteladói partnereink esetében

Arra az esetre, ha tévedésből többet rendelt cégünktől, illetve ha viszonteladói partnereink esetében az árut nem kívánja, vagy nem tudja értékesíteni, az alábbi feltételekkel biztosítunk áru- visszavételi lehetőséget.

Visszáru igényt bejelentkezést követően az ügyfélszolgálati munkatársunk rögzíti azt és elbírálja, melyről tájékoztatást kap a megadott elérhetőségei egyikén. 

A visszavásárlási igényt 3 munkanapon belül elbíráljuk és jóváhagyás esetén 10% kezelési költséget számítunk fel, amelyről az ügyfélszolgálat értesíti Önt.

Az elbírálást követően a visszáru cégünkhöz történő eljuttatásáról Önnek kell gondoskodnia 2 héten belül, melyhez az alábbi lehetőségek közül választhat:

  • Postai küldeményként feladja. 

    Ebben az esetben cégünk a mennyiségi eltéréssel és esetleges sérüléssel kapcsolatban nem tud felelősséget vállalni. A sérült termékeket maximum 10 munkanapig tároljuk, utána automatikusan megsemmisítésre kerülnek, amennyiben elszállításáról Partnerünk nem gondoskodik.
     
  • Miskolci Partnereink számára lehetőséget biztosítunk arra, hogy amennyiben 10 munkanapon belül rendel, annak kiszállításakor a PAPÍR-PONT Kft. futár munkatársa visszahozza a termékeket. A visszáru átvételéhez a kinyomtatott visszáru-kísérőlap szükséges, ez szolgál szállítólevélként is.
     
  • Személyesen is elhozhatja telephelyünkre a visszárut. Kérjük, ebben az esetben is hozza magával az előre kinyomtatott a visszáru-kísérőlapot és visszáruját ennek kíséretében adja át a raktár áruátvételi területén. A raktáros kolléga és Ön is (illetve az Ön által megbízott személy, aki az árut visszahozza) aláírásukkal igazolják a visszáru-kísérőlapon a termékek mennyiségi és minőségi átadását.

A visszáru átvételét követően ügyfélszolgálatunk 2 munkanapon belül elkészíti a helyesbítő számlát, amelyen jóváírja a visszáru értékének kezelési költséggel csökkentett összegét.

Amennyiben 2 héten belül nem juttatja el a visszárut cégünkhöz, visszáru igényét töröljük a rendszerünkből, és újra kell kezdeni a folyamatot. Ennek elkerülése érdekében javasoljuk, hogy időben gondoskodjon a termékek visszajuttatásáról.

A visszáru-lehetőség az alábbi esetekre NEM vonatkozik:

  • megszűnt termék,
  • a termék csomagolása időközben megváltozott,
  • a termék csomagolása sérült,
  • az ügyfél konkrét igényére rendelt termék,
  • szigorú számadású nyomtatvány,
  • áruvételt követően 90 nap elteltével,
  • élelmiszer, vegyi áru,
  • kiárusításban vásárolt termék,
  • a termék csomagolásán kézi felirat, saját címke van.

A fent részletezett visszáruzással kapcsolatos eljárásunk célja, hogy minél gyorsabban, gördülékenyebben tudjuk vásárlóink igényeit kiszolgálni és az adminisztrációt (jóváírást) a lehető leggyorsabban elvégezni.

A weboldal a felhasználói élmény fokozása érdekében sütiket (cookie) alkalmaz. Az oldal használatával Ön beleegyezik ezek használatába.